سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ تراورتن عسلی

سنگ تراورتن عسلی

 

سنگ تراورتن عسلی    (Honey travertine stone)  یک نمونه از سنگ ساختمانی برای نما ساختمان است که به دلیل رنگ جذاب عسلی و مقاومت بالا، محبوبیت زیادی دارد. قیمت سنگ تراورتن عسلی بر اساس آن ابعاد آن مشخص می شود.

سنگ تراورتن عسلی
 سنگ تراورتن به دلیل داشتن کیفیت بالا، رنگ بندی متنوع و جذاب و قیمت به صرفه در بازار سنگ های ساختمانی پر طرفدار هستند. سنگ تراورتن عسلی یکی از انواع دسته بندی سنگ تراورتن است. تمام سنگ های ساختمانی تراورتن بر اساس رنگ خاصی که دارند دسته بندی می شوند مانند رنگ گردویی، سفید، کرم، شکلاتی و…. وجود هاله های کرمی در پس زمینه عسلی رنگ این سنگ سبب شده تا این سنگ زیبایی منحصر به فرد و کاربرد فراوانی در نمای ساختمان داشته باشد.سنگ تراورتن عسلی با توجه به نوع برش به دو شکل موجدار و بی موج تقسیم می شود.

انواع سنگ تراورتن عسلی

سنگ تراورتن می تواند به دسته بندی های متنوعی تقسیم شود که در ادامه به توضیح تمامی آنها می پردازیم:

·         سنگ تراورتن عسلی تکاب

·         سنگ تراورتن عسلی یزد

·         سنگ تراورتن عسلی کاشان

·         سنگ تراورتن عسلی حاجی آباد

قیمت سنگ تراورتن عسلی

ویژگی های سنگ تراورتن عسلی

·         ساب و صیقل پذیری: به دلیل بافت نرمی که سنگ تراورتن نسبت به دیگر سنگ های ساختمانی دارد به آسانی می توان آن را برش داد و سطح آن را صیقل بخشید.

·         کاربرد گسترده: به دلیل مزایای بالای این سنگ، کاربرد گسترده در انواع سبک نما، نما داخلی، نما خارجی، دیوار پوش، کفپوش، پله و… دارد.

·         مقاومت زیاد: به دلیل بافت خاص که این سنگ دارد، از مقاومت بالایی در برابر سایش و شرایط جوی مختلف دارد.

·         رنگ و ظاهر زیبا: رنگ عسلی این سنگ در بین تمامی سنگ های تراورتن، رنگی زیبا و جذاب است که در صورت استفاده از آن برای نمای سنگ تراورتن عسلی، جلوه ایی ویژه و چشمگیر به ساختمان می بخشد.

کاربرد سنگ تراورتن عسلی

بر اساس ویژگی های سنگ تراورتن عسلی، می تواند در موارد زیر کاربرد داشته باشد:

·         نما خارجی ساختمان

·         نمای داخلی ساختمان

·         دیوار های داخلی

·         دیوار راهرو و پله ها

·         سنگ کف

·         سنگ درپوش

·         قاب دور آسانسور

·         سنگ پشت نما (از سورت های ضعیف تر)

معدن سنگ تراورتن عسلی

معادن سنگ تراورتن عسلی متعدد هستند که دسته بندی این سنگ ها براساس سورت های مختلفی انجام می شود. سنگ های تراورتن عسلی هر معدن می تواند از لحاظ جنس، رنگ و ساختار با یکدیگر متفاوت باشند. از بهترین سنگ تراورتن عسلی برای ساختمان سازی می توان به سنگ تراورتن عسلی تکاب ممتاز نام برد.

نحوه تمیزکاری و مراقبت از سنگ تراورتن عسلی

از نکات مهم پس از خرید سنگ تراورتن عسلی و کاربرد در نمای ساختمان، تمیز کاری و مراقبت دوره ایی است. به همین منظور لازم است تا طی یک بازه زمانی مشخص ابتدا سطح سنگ تراورتن کرم عسلی بدون استفاده از مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی تمیز شده و بعد آن از پوشش های محافظ مانند سیلر بر روی آن استفاده شود، تا در نهایت دوام و زیبایی سنگ افزایش پیدا کند.

قیمت سنگ تراورتن عسلی

به طورمعمول قیمت سنگ تراورتن عسلی کاشان بر اساس معیار هایی مانند کیفیت، ابعاد، ضخامت، نوع برش، نوع فرآوری، معدن سنگ و هزینه حمل سنگ تا محل فروش، انجام می شود و خریدار قبل از انتخاب باید به این نکات توجه ویژه ایی داشته باشد، تا سنگی مطابق با نیاز و هزینه خود خریداری کنید. برای استعلام قیمت و خرید سنگ تراورتن عسلی می توانید به مراجع معتبر فروش سنگ های ساختمانی مراجعه کنید و کیفیت سنگ ها را از نزدیک با یکدیگر مقایسه کنید.

خرید سنگ تراورتن عسلی

خرید سنگ تراورتن عسلی در مجموعه سنگیران هم به صورت حضوری و هم از طریق سایت انجام می شود. شما می توانید با تماس با شماره های 09130000627-03191010627 موجودی سنگ تراورتن مورد نیاز خود را استعلام بگیرید و خرید خود را انجام دهید. استفاده از سنگ تراورتن عسلی همزمان می تواند سه مزیت کیفیت بالا، قیمت به صرفه و زیبایی را به همراه داشته باشد.

 خرید سنگ تراورتن عسلی در سنگیران

قبل از خرید یک سنگ خوب لازم است تا اطلاع کافی از مشخصات و قیمت سنگ داشته باشیم . به همین منظور لازم است تا ابتدا به عواملی که تاثیر مستقیم بر روی قیمت یک سنگ دارند بپردازیم که شامل موارد زیر می شود:

·         ابعاد

·         ضخامت

·         کیفیت فرآوری

·         نوع معدن

·         نوع فرآوری

·         یکدست بودن طرح و رنگ

 

پس از آشنایی با این موارد لازم است تا به مقایسه قیمت و کیفیت سنگ مورد نیاز در چندین فروشگاه معتبر فروش سنگ بپردازید تا سنگی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید سنگ تراورتن عسلی را با بهترین کیفیت و قیمت در کنار مشاوره رایگان کارشناسان ما، خریداری کنید. مجموعه سنگیران به سبب تولید انحصاری سنگ تراورتن عسلی دلاوری و کوتاه کردن دست دلالان، امکان ارائه سنگ تراورتن عسلی بدون واسطه و با بهترین قیمت را به مشتریان عزیز دارد.